Monday 21 November 2011

CANDID TIME CONTEST



Aku nie asyik join contest jerk kn!hehe...tp menang2 pun ish3!!xpe2,xde rezeki kot..mungkin law join kali ni ade rezeki mane tau kn..hehe
So,arini aku nk la join jugak contest ni..Contest nie telah dibuat oleh Cik Muna..



So,siapa2 yang nak join tue bley la join k..
Juz klik je banner kat atas tue..

Sesiapa yang x join contest nie msti rugi kn..sebab apa?sebab hadiah nye tersangat la berbaloi dan dengan owner blog nye yang tersangat la cun gituw..hihi..

Okey2..ni aq nak letak gambar candid aku nie k..
Harap2 law ada rezeki boley la menang kan..hehe
.
..
...


Okey,ni la gambar yang yang nak pertaruhkan tu heehe..tue gambar time aku kat kolej yer,aku xtau yime bile gambr nie diambil oleh photografer kami..tup3,tgok ada gambar nie but nice kan hehe...

Kawan2 yang aku nak TAG:

TARIKH TUTUP : 13/12/2011

No comments:

Post a Comment

Da bace??comment la sekali..tq!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...