Tuesday 8 November 2011

Andai Aku Blogger Terkenal


Andai Aku Blogger Terkenal





dari aku boring duk2 xde wat apa,baik aq join contest yang di buat oleh ain-soofiyah, balqiszahar dan snissakarim.
Law korg2 nk join jgk korg bace la dlu kt bwh ni eah..

Lihat syarat dan penyertaannya:
1-Sila WAJIB follow blog kami
http://ain-soofiyah.blogspot.com
http://balqiszahar.blogspot.com
http:// snissakarim.blogspot.com
2-Buat post yang bertajuk Andai Aku Blogger Terkenal
3-Buatlah karangan anda melalui proses berangan anda.. Andai anda seorang blogger terkenal
4- Masukkan banner dalam post anda
5- Sila letakkan link kami bertiga dalam post anda
6- Sila tag 3 orang kwan yang anda dan inform pada mereka
7 Sila isi form anda di SINI
8- Tarikh tutup sehingga 10 Disember 2011
Masih ragu-ragu nak join?
Hadiah yang ditawarkan
Pemenang 1- Novel pilihan anda berharga RM 40 + badge + hadiah misteri
Pemenang 2- Novel pilihan anda berharga RM 30 + badge + hadiah misteri
Pemenang 3- Novel pilihan anda berharga RM 20 + badge + hadiah misteri
Saguhati 1- Hadiah misteri + badge
Saguhati 2- Hadiah misteri + badge
Saguhati 3- Hadiah misteri + badge

......................................................................................................................................................................................
ANDAI AKU BLOGGER TERKENAL

Okeys, ANDAI AKU BLOGGER TERKENAL akan aku sentiasa update blog aku nih, kasi kawan kawan blogger aku yang lain untuk bace or kongsi apa apa pasal blog aku...bak kata pepatah Sharing is Caring..aku akan post post yang akan menaikkan lagi blog aku nih supaya aku akan lebih dikenali dalam kalangan blogger blogger lain...disamping tue boleh la aku menambah follower bagi blog aku nih...


**********

Okeys, ANDAI AKU BLOGGER TERKENAL berkemungkinan blog aku nih dapat la masuk tv ke paper ke kn (cewah ~~),at least dapat masuk majalah pon dikira bersyukur la kan hehe..mungkin lebih ramai yang akan kenal aku dan blog aku nih..dan berkemungkinan akan lebih bertambahlah bilangan blogger dalam dunia nie kan...so apa salahnya untuk di0rang pon nak ada blog macam kita nih,makin ramai kawan kan makin bagus...


******************

Okeys, ANDAI AKU BLOGGER TERKENAL akan aku tarik lebih ramai lagi generasi muda untuk buat atau join dalam dunia blog nih..bukannya apa,sebenarnya blog nih dapat mengisi masa lapang kita daripada kita duk melepak kat luar,duk buat kerja kerja tak berfaedah tue kan..lebih baik kita cari kawan kawan baru kat blog nih sambil berkongsi cerita cerita atau info info baru ke kan...


*************************

Okeys, ANDAI AKU BLOGGER TERKENAL akan aku sentiasa fikir kan cara untuk naik kan trafic blog aku nih supaya aku lebih dikenali dan terkenal...dan mungkin aku akan membuat satu event untuk kawan kawan blog aku sperti `reunion for blogger' ke kan,yelah dengan cara nie dapat la kita kenal kenal dengan rakan blogger kan...dan kemungkinan kita boley dapat supporters dari pihak pihak lain yang kat luar sana tue kan..mana la tahu kot kot ada yang baik hati untuk menderma..hehe..alhamdulillah...


***********************************

Okeys, ANDAI AKU BLOGGER TERKENAL aku akan sentiasa follow-up blog blog k0rang dan semestinya aku akan join contest contest yang korang buat...macam yang dibuat oleh ain-soofiyah nie...kerana ia sesuatu yang agak happy jugak...dan semestinya ia sesuatu yang menarik..!!


Dan ANDAI AKU BLOGGER TERKENAL aku akan sentiasa ingat kat k0rang semua...!!!

*****************************************************************************************


Okey la..kat cni aku nak
TAG dy0rang nie supaya dapat berangan cam aku nih
mana la tahu kalau dapat jadi kenyataan hehehe..

TAG :






No comments:

Post a Comment

Da bace??comment la sekali..tq!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...