Saturday 21 January 2012

Poliklinik Penawar Simpang Renggam






Dah lame rase nye aku x update blog ni,cam da kene makan anai2 je blog aku nih hahaha....yelah,sejak2 aku dah keje nih mlz rase nye nak ngadap labtop,pnt la,...
mane x pnt nye,keje kul 8am blik kul 4pm,tu law keje pg tp law keje ptg masuk kul 4pm sampai kul 12 pm...peh lame tu kan,then sok keje pg...penat3!!
Setakat ni keje kat sane sume ok la,staf nye ok,doktor nye pon ok...
kat sane banyak la benda yang aku dapat belajar...
Tapi setakat ni,yang dah buat aku pening kepala pasal ubat la,banyak ubat-ubat yang aku x pernah dengar sebelum ni..aku dah kira,lebih kurang 404 jenis ubat yang nak kene ingat...
pusing2 kepala,tapi kene ingat juga..sekarang tengah bercuti kat umah sempena raya cina then hari rabu nih dah naik keje petang dan esok nye ade ujian plak pasal ubat-ubat nih...
dah cam time-time study la plak..huhuhu

ok ni la POLIKLINIK PENAWAR yang aku duk cite2 lagi tadi tu...



ok lah semua...aku da ngantok la,petang tdi balik keje kul 3.30 trus je kejar2 bas..al maklumla raya cina kan,bas pon da mcm sadin da aku tengok tadi..ramai betul org..
ok la...setakat ni je bubye...

1 comment:

  1. salam...xnafi, klu dh bekeje nk update blog mmg malas, sye g2 gak...tpi skrg try gak kuatkn semangat update blog utk memberi info pd blogger...

    ReplyDelete

Da bace??comment la sekali..tq!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...